Hej

Jag tänkte förklara en gång för alla att prestationsångest innebär inte att jag oroar mig för prov och glosor, även enkla saker som 'utvardering'. Idag hade vi faktiskt utvarderign, dvs vi svarar på frågor om veckan som gått, en fråga var:
Skriv minst en sak du har lärt dig denna veckan i följande ämnen;
svenska, matte, no/so och ett valfritt ämne.

Jag skrev såhär;
Jag har lärt mig att stava bättre och betydelse på ord i svenska, jag har lärt mig mäta svåra grader i matten, jag har lärt mig en hej del religion, spec islam, kristendom och judendom och jag har lärt mig lite olika hälsningsfraser på spanskan.

Mina ögon gjorde ont när jag såg min lärare skriva en kommentar. den var ovanligt långt... typ tre meningar, vad har jag gjort? Gjorde jag något fel? Ska jag bättra på något till nästa vecka? Det var de frågor som höll på att göra mig vansinnig, vi skulle egentligen läsa, men det enda jag kunde koncentrera mig på var min lärare som skrev den jävla kommentaren.

- Kan man få läsa sin kommentar nu då?
- Nej, jag har inte hunnit rätta alla.

:@@@@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0