Idag var jag faktiskt nöjd med mig själv!

Denna terminens första glosprov i engelska - jag fick 20/20. Jag kan ju inte känna något annat än glädje!
Den tiden då man väntar på att få tillbaka sitt förhör är det värsta. Man är helt orolig..liksom ''oh nej, stavade jag den så eller så??! jag minns inte! Snälla säg att jag stavade det death penalty och inte panelty!''
Jag frågade t o m min kontaktlärare men det enda hon visade var tummen upp och sa 'det var bra gjort sandra', liksom så känner man sig ''oh fuck. jag gjorde bort mig, hoppas jag inte hade för många fel. vad ska mamma säga? kommer hon bli besviken? eller vad?''
Det är jobbigt, mina vänner.

Olidlig väntan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0