Let's Dance

Tjoho bloggen! Ni som trodde att jag bara skulle skriva om min ångest har helt fel. Hur tråkigt skulle inte vara?
Någon som  kollade på Let's Dance? Jag kollade som vanligt. Personligen tror jag att Kitty åker ut, men det beror helt på svenska folket antar jag. :) Såg ni Laila Bagge? WOW säger jag bara. Hon var SUVERÄN. Det var kul att man också fick en skymt av Andreas Carlsson, Anders Bagge, idol-vinnaren Kevin Borg och artisten Johan Palm. (Som jag inte tycker är så bra!)

Vad har jag annars gjort idag? Hm.. jo det var skola. Och jag störde mig på några omogna jävlar till killar i min klass. Drog ner byxorna på en av mina bästisar typ 3 ggr. Hon hade mjukisbyxor. Usch och fy på dem, kåta perversa svin.
Förlåt men jag blir lite nefifirbningf :@@@@ arg.
Vad har jag mer gjort? Jo! Jag är ett väldigt stort fan av filmen twilight. Jag har sett filmen... 17 ggr tror jag nu. :) Och jag tror knappast jag är den enda som svimmar av Robert Pattinson's skönhet. *_*<3 Så fin han är. Iaf, jag läser en serie av John Marsden just nu, och det är två böcker jag har kvar, så fort jag är klar ska jag börja med Om jag kunde drömma ( som har över 400 sidor! ) och sen snabbt som f*n läsa När jag hör din röst. Jag har lånat twilightböckerna på bibblan, men jag har bara 13 dagar på mig att läsa ut två tjocka böcker, en twilight bok som är ännu tjockare och sista boken jag lånade - ljudet av ditt hjärta. Fast på sista boken har jag mer tid på mig.


Lista på twilight böckerna i ordning: [sv-eng]

Om jag kunde drömma - Twilight
När jag hör din röst - New Moon
Ljudet av din röst - Eclipse
Så länge vi båda andas - Breaking Dawn

Om man kan kalla det en femte bok så kommer det också att finnas Midnight Sun, det är Om jag kunde drömma / twilight fast ur Edward Cullens perspektiv. Första boken är ju från Isabella Swan's perspektiv.
Twilight är en film jag varmt rekomenderar!


Edward Cullen / Robert Pattinson och Isabella Swan / Kristen Stewart.


Söta bella.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0